Κατασκευή e-shop - Σχεδιασμός e-shop

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟ E-SHOP

Οι σωστές πρακτικές SEΟ ενδέχεται να επιφέρουν σταθερά και μακροχρόνια αποτελέσματα αναφορικά με την αύξηση της επισκεψιμότητας ενός e-shop. Ωστόσο, υπάρχουν ορισμένες βασικές τεχνικές που πρέπει ν’ ακολουθούνται με στόχο την ανταγωνιστικότητα του e-shop, στο χώρο του διαδικτύου.

Σχεδιασμός e-shop - Κατασκευή e-shop
Σχεδιασμός e-shop

Επιλογή κατάλληλων λέξεων – κλειδιών

Οι στοχευμένες λέξεις-κλειδιά που τοποθετούν οι χρήστες, όταν αναζητούν προιόντα και υπηρεσίες που τους ενδιαφέρουν. Χαρακτηριστικά, μία φράση <<ηλεκτρικά ποδήλατα>> αποτελεί μία σημαντική λέξη-κλειδί για χρήστες που επιθυμούν να μετακινούνται με φιλικό προς το περιβάλλον τρόπο.

Στόχευση στα long–tail Keywords

Οι φράσεις αναζήτησης έως 2 λέξεις (όπως ηλεκτρικό ποδήλατο) διαθέτουν συχνά μεγαλύτερο ανταγωνισμό σε σύγκριση με τις αντίστοιχες με 3 ή περισσότερες λέξεις, τα γνωστά ως ΄΄long–tail keywords΄΄ (όπως μπλε ηλεκτρικό ποδήλατο). Ουσιαστικά στοχεύουν καλύτερα στο αγοραστικό κοινό με αποτέλεσμα αποδοτικότερες πωλήσεις.

Αξιοποίηση του δωρεάν εργαλείου Keyword Planner

Το συγκεκριμένο εργαλείο συμβάλλει στην ανακάλυψη λέξεων – κλειδιών, όπου πιθανό να προσαρμόζονται στις επιλογές σου και να εμπλουτίσεις το περιεχόμενο, βάσει αντίστοιχων λέξέων που εφαρμόζουν οι δυνητικοί πελάτες.

Επιπλέον, παρέχεται η κατάλληλη ενημέρωση σχετικά με τον όγκο των αναζητήσεων για ορισμένες λέξεις, καθώς τον τρόπο με τον οποίον οι αναζητήσεις έχουν μεταβληθεί με την πάροδο του χρόνου. Έτσι, αποτελεί πλεονέκτημα καθώς παρέχει τη δυνατότητα να περιοριστεί η λίστα των λέξεων – κλειδιών στα ουσιαστικά ΄΄Keywords΄΄.

Αξιοποίηση των φωτογραφιών των προϊόντων

Όλα τα e-shops διαθέτουν αρκετές φωτογραφίες, ωστόσο είναι σημαντική η αξιοποίηση των κατάλληλων φωτογραφιών. Συνεπώς, πρέπει να προσαρμοστεί το μέγεθος των εικόνων στο κατάλληλο μέγεθος (όχι μεγαλύτερο από 300KB), προκειμένου να υπάρχει ταχεία ανταπόκριση ως προς τη φόρτωση του website.

Χρήση των αξιολογήσεων των πελατών

Τα σχόλια και οι αξιολογήσεις των πελατών ενδέχεται να είναι ένα σημαντικό πλεονέκτημα ως προς την αύξηση των πωλήσεων των προιόντων ενός ηλεκτρονικού καταστήματος. Επομένως, ένας δυνητικός πελάτης μπορεί να εντοπίσει ένα προϊόν, για το οποίο να υπάρχουν θετικά σχόλια άλλων χρηστών, με αποτέλεσμα να είναι πιο πιθανό να το αγοράσει!

Παράλληλα, οι αξιολογήσεις των χρηστών εμπλουτίζουν το περιεχόμενό, οπότε μπορεί να λειτουργήσει ως ένα σημαντικό εργαλείο για τις τεχνικές SEO του website.


Η εταιρεία Netcampaigns αναλαμβάνει την κατασκευή eshop  με σύγχρονες προδιαγραφές, με ταχύτητα, φιλικότητα και άριστη εμπειρία χρήστη. Η κατασκευή ιστοσελίδων πραγματοποιείται με την εφαρμογή τεχνικών SEO, ενώ για την προώθηση ιστοσελίδων αναπτύσσονται οι σωστές καμπάνιες e-mail marketing και γενικά οι διαδικτυακές καμπάνιες για την προώθηση των εταιρικών προϊόντων ηλεκτρονικού καταστήματος.

Add a Comment