Η βελτιστοποίηση προϋπολογισμού καμπάνιας αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο προβολής των εταιρειών στο διαδίκτυο. Διαμέσου κατάλληλης μεθόδου στρατηγικής, η βελτιστοποίηση παρέχει πλεονέκτημα για την προσέλκυση δυνητικών πελατών.

Σε ποιες ενέργειες πρέπει να προβούν οι χρήστες ώστε να επωφεληθούν από τη βελτιστοποίηση προυπολογισμού ?

“Το CBO είναι ένας τρόπος βελτιστοποίησης της διανομής ενός προϋπολογισμού (budget) καμπάνιας στις ομάδες διαφημίσεών της. Συνεπώς, το Facebook εντοπίζει, αυτόματα τις ευκαιρίες που υφίστανται σχετικά με τα επιθυμητά αποτελέσματα στα σύνολα των διαφημίσεων, με σκοπό να διαμοιράσει τον προϋπολογισμό της καμπάνιας με τον καλύτερο τρόπο.

Η βελτιστοποίηση του προϋπολογισμού μιας καμπάνιας δίνει τη δυνατότητα στον αλγόριθμο του Facebook να διαμοιράσει κατάλληλα το ποσό δαπάνης σε επίπεδο καμπάνιας και όχι ομάδας διαφημίσεων.  

Τα κριτήρια που θα πρέπει να λάβει ο αλγόριθμος αποτελούν η προσφορά, ο προϋπολογισμός, το κοινό (audiences) και η στόχευση. Θέτοντας ως βάση τα παραπάνω κριτήρια, πραγματοποιεί την κατάλληλη κατανομή με στόχο να δαπανηθεί ο προϋπολογισμός αποδοτικά!


Η εταιρεία Netcampaigns παρέχει υπηρεσίες προβολής επιχειρήσεων. Οι ειδικοί σε θέματα marketing έχουν τη δυνατότητα να δημιουργήσουν διαδικτυακές καμπάνιες facebook, με κύριο μέλημα την κατάλληλη στόχευση του κοινού, ώστε να καταστεί εφικτή η προσέλκυση μεγάλου αριθμού δυνητικών πελατών.

Παράλληλα, η εταιρεία αναλαμβάνει την κατασκευή ιστοσελίδων, είτε των εταιρικών ή προσωπικών, αλλά και τη δημιουργία e-shop. Η εξειδίκευση και η εμπειρία αποτελούν πλεονεκτήματα για μοντέρνο σχεδιασμό e-shop, ακολουθώντας τις κατάλληλες προδιαγραφές που ορίζουν οι κανόνες SEO.