Διαδικτυακές Καμπάνιες fb - Προώθηση Ιστοσελίδων Social Media

Εταιρική Σελίδα Fb

Η ανάγκη για δημιουργία εταιρικής ιστοσελίδας στο facebook έχει δημιουργηθεί από τους αρκετούς εγγεγραμμένους χρήστες που υπάρχουν στο πιο δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο. Σε παγκόσμια κλίμακα ο αριθμός των χρηστών που έχουν προφίλ στο Facebook, έχει αγγίξει τα 2,5 δισεκατομμύρια, ενώ στην Ελλάδα η συντριπτική πλειοψηφία του δυναμικού κοινού το χρησιμοποιεί σε καθημερινή βάση.

Όλοι οι χρήστες  του facebook, έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθούν εταιρικές διαφημίσεις όταν βρίσκονται on-line,  συνεπώς να ενημερώνονται για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες των επιχειρήσεων.

Μέσω μιας σελίδας Facebook είναι εφικτό να αλληλεπιδρούν οι εταιρείες με μεγάλο κοινό, εκ των οποίων ένα ποσοστό αντιστοιχεί σε δυνητικούς πελάτες, οι οποίοι είναι πιθανό να ενδιαφερθούν για τις διαφημίσεις και να προχωρήσουν σε αγορές. Παράλληλα, το κοινό μπορεί να ενημερώσει διαδικτυακούς του φίλους για τις εταιρικές διαφημίσεις!

Ποια είναι αναλυτικά τα πλεονεκτήματα που θα προσφέρει στις εταιρείες η δημιουργία εταιρικής ιστοσελίδας στο πιο δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο?

1. Διαφήμιση Χαμηλού Κόστους.

Στο fb δίνεται η δυνατότητα διαφήμισης των υπηρεσιών και των προϊόντων με χαμηλό κόστος σε σύγκριση με άλλα μέσα προβολής. Πλεονέκτημα αποτελεί πως η επιλογή του κοινού στο οποίο θα προβληθούν οι διαφημίσεις,  θα πραγματοποιηθεί προσωπικά από τον υπεύθυνο marketing. Συνεπώς, θα έχει τη δυνατότητα να επιλέξει σωστά και μεθοδικά δυνητικούς πελάτες για την εταιρεία.

2. Αλληλεπίδραση με Κατάλληλο Κοινό. 

Με στόχο τη δυναμική προβολή της επιχείρησης, κρίνεται αναγκαία η  αλληλεπίδραση με το κοινό. Η προσθήκη του περιεχομένου (posts) στην εταιρική ιστοσελίδα, βοηθάει στην ενημέρωση του κοινού, ενώ παράλληλα οδηγεί σε αύξηση εισροής στον ιστότοπο. Η αύξηση της επισκεψιμότητας της εταιρικής ιστοσελίδας, διαμέσου των άρθρων (blog) που δημοσιεύονται στο facebook, συντελεί στην ανάπτυξη αναγνωρισιμότητας της επιχείρησης.

3. Επικοινωνία με Followers.

Τα άτομα που αλληλεπιδρούν με τη σελίδα στο facebook, έχουν τη δυνατότητα να απαντάνε με σχόλια. Ο διαχειριστής καλό θα είναι να συμμετέχει απαντώντας τόσο στα σχόλια, όσα και στα μηνύματα που αποστέλνονται, με στόχο να διατηρεί έντονο το ενδιαφέρον του κοινού για τις δραστηριότητες της επιχείρησης.

4. Αναγνωρισιμότητα Επιχείρησης.

Κατά τη δημιουργία εταιρικής ιστοσελίδας facebook, κρίνεται απαραίτητη η παροχή πληροφοριών για την επιχείρηση. Για να είναι ελκυστική και να εμφανίζει μεγάλη ροή χρηστών, καλό θα είναι να παρέχει χρήσιμες πληροφορίες, όπως εταιρικές δραστηριότητες, τηλέφωνο επικοινωνίας, ενώ παράλληλα να υπάρχει και το λογότυπο της επιχείρησης.

5. Υπηρεσία Εξυπηρέτησης Πελατών.

Η εταιρική σελίδα facebook παρέχει τη δυνατότητα επικοινωνίας άμεσα με δυνητικούς πελάτες. Έτσι, ο διαχειριστής είναι σε θέση να συνομιλήσει μέσω chat, καθώς και ν’ απαντήσει σε μηνύματα των πελατών οι οποίοι θα εκδηλώσουν ενδιαφέρον για τις υπηρεσίες της εταιρείας.


Η εταιρεία Netcampaigns παρέχει υπηρεσίες προβολής επιχειρήσεων. Οι ειδικοί σε θέματα marketing έχουν τη δυνατότητα να δημιουργήσουν διαδικτυακές καμπάνιες facebook, με κύριο μέλημα την αναγνωρισιμότητα της εταιρείας. Η στόχευση στο κατάλληλο κοινό διαμέσου της ανάλυσης της αγοράς, θα βοηθήσει στην αύξηση των εταιρικών πωλήσεων.

Add a Comment